A telefonok sokkal durvábban kémkednek

2011.04.22. 12:47 | Horváth Oszkár | 1 hozzászólás »

A nagyon okos Pete Warden és Alasdair Allen felfedezték, hogy az iPhone felírja, milyen lokációkon fordulsz meg. Kémkedik utánad a rohadék. Bár nem küldi tovább, azért ez kémkedés, és a telefon különösen geci, mert ilyen barmok, mint ez a két úr, tudnak rá írni egy alkalmazást, ami megmutatja, hol voltál (szar, ha te nem tudod), és sikert érhetnek el ilyen hülyeséggel.

A szintén remek képességekkel rendelkező Samy Kamkar ugyanezt a bámulatos felfedezést tette az Android készülékekkel kapcsolatban. Ő is nagyon okos.

Úgyhogy most én is felfedezek valamit. EZEK A ROHADT TELEFONOK JÖNNEK UTÁNAD, BÁRHOVÁ MÉSZ! Az milyen? Az enyém például itt van az asztalon, pedig reggel még otthon volt! Délután meg a kocsiban lesz. De pont mindig akkor, amikor én is ott vagyok! Ez a para. Hát aztán, ha felír dolgokat. De követ! Ezt meg Horváth Oszkár fedezte fel. Mi van, ha egy pillanatig nem figyelsz oda? És honnan tudja előre, hová fogsz menni? Tuti valaki áll az egész mögött, akinek van valami fura vallása, vagy messze lakik, vagy nem szép az arca.

Szerintem menjen a picsába Pete Warden, Alasdair Allen, Samy Kamkar, de meg én is.

Címkék: vélemény kommunikáció megmondás

2011.04.22. 12:47 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://oszkarsag.blog.hu/api/trackback/id/tr1002847326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kupa Troopa 2011.04.22. 13:24:53

Nekem is feltűnt, hogy a telefonom követ, de nem láttam át rendszerét és így a törvényszerűséget sem tudtam megállapítani. Köszönet érte!

Oszkárság

Nem művésznév, nem rajzfilmnév. Azon kevés dolgok egyike az életemben, ami nem vicc. A titkos szuperhős nevem Mr. O, a blogjaimban nosferato néven publikálok, a barátaim pedig Oszinak szólítanak. A nevem Horváth Oszkár. Néha felhúzom magam.

onkenyes-201504.jpg

oszkarsag-2015-in.jpg

Friss topikok

Feliratkozás

Egyéb címkék



süti beállítások módosítása