Kizárták a szépségkirálynőt, de majd legközelebb!

2009.05.11. 20:31 | Horváth Oszkár | 5 hozzászólás »

EZEN BESZARTAM! Eleve mint kiderült, gyűlölöm a szépségversenyeket, nem azért, mert nem jók a csajok, és nem is azért, mert velem nem állnának szóba, hehe, hanem mert nem egy ilyen verseny van, hanem 49. Ettől az összes rangtalanná válik.

De most, úúú. ÓRIÁSI. Viszonylag helyes 24 éves lány - behívja a szépségverseny ügyvezető igazgatónője (intőt kap v. ilyesmi), illetve az egyik szerkesztő: Ördög Nóri. Párbeszéd 1:

- Most feltesszük újra a kérdést. Jelentek meg rólad aktképek korábban?
- Nem.
- Aha. Ezen a képen te vagy?
- Igen, de ez félakt.
- Az is aktnak számít.
- Ez van a szerződésben? Rendben, elfogadom a döntést.

Abszolút kulturált módon veszít. Talán eleve tisztában is volt vele, vagy eleve ezért jött. Értem a gondolatmenetét, mert azért az amúgy full riszpekt cicimutogatásnál ismerünk grafikusabb, belgyógyászati és alternatív arcfestészeti megközelítéseket, amelyekkel nem élt. A kalapácsfejű, a vinnyogós meg az ostoba az mehet tovább, csak a csöcsüket meg ne lássa valaki, mert a szervezőé és partner ügynökségeké a ius primae noctis, az első éjszaka joga, a cickó és mufflon prezentálási jog. Ius publicitae punettis, vagy vmi ilyesmi.

Na mindegy, a folytatás az igazán pazar. Ördög Nóri, akiről én nem tudok sokat, de tündéri, meg minden, igazán helyes és emberi: vígasztalni próbálja a modellt. A következőkkel:

SEMMI BAJ, MAJD LEGKÖZELEBB!

Vááááááááá! :)))))) Ja, katona dolog! Legközelebb nem zárják ki. Asszem elévül! Annyira jó, hogy vannak a tévében ilyen pillanatok, értelmet lehelnek ebbe a délutáni gyalázatos műsorsávba, és belém is. Egyfajta hápogó kacsa és üveghang közötti hangot adtam ki 12 másodpercig, ami időtartamban nem rekord, de hangkarakterisztikában azt hiszem, ritkán röhögök ennyire. Nem tudom, mi a jobb, ezzel víigasztalni, vagy erre megvigasztalódni? Jeeeemen!

Ezek után nem aggódom, hogy a temetésem nem sikerül majd jól, maximum következő évben is megpróbáljuk! Nóri, fántásztisch, köszönöm, meg vagy rá hívva!

Várom a következő kommentet: "fikázod, fikázod, de azért csak nézed!" Én nem fikázom. TÖBB ILYET! Ha lehet, direkt. Kis poén easter-eggeket a műsorokba, hogy annak is mondjon valamit, akinek nem szól!

Címkék: tv óriási

2009.05.11. 20:31 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://oszkarsag.blog.hu/api/trackback/id/tr101115767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camparisoda 2009.05.11. 21:16:42

Ö. Nóri spontán vigasztaló szavai nagy jóindulatról árulkodtak. Legalább megmosolyogtattak, és enyhítették bosszankodásomat, mely szerint egy suta műsor-promóciós riportfilmet láttunk. Ugyanannyira előre megrendezettnek tűnt, mint a híres focista és a nemzetközi hírűvé avanzsált aktmodell gyanús esete.

Interstellar Overdrive · http://b-oldal.blog.hu/ 2009.05.11. 23:51:29

Szépségkirálynők közötti hegylakó viadalt szeretnék, ahol a fél aktság az fél egészség.

margitosz 2009.05.23. 18:31:02

Nem tudom komolyan gondolta ez Nóra? De én jót derültem rajta illetve szokásomhoz híven egy jót röhögtem.Így nem lehet lefogyni!
Állítóag a nevetés hizlal ,vagy csak a szalonna?

nemuccaszoc 2009.05.26. 12:47:04

noszi bazmeg ezt én is láttam, annyira tré érted és semmi, hogy a karrierje az álmai dőltek össze, kisétált összepakolt és elhúzott. annyira buták te, ezek fel se fogják, hogy mi történik.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2009.05.27. 19:36:49

úú:) Én nem láttam, de kár. Csak azt nem értem, hogy ezek a dolgok miért nem derülnek kimondjuk a válogatáson?
Jót röhögtem a a temetéses részen!:D

Oszkárság

Nem művésznév, nem rajzfilmnév. Azon kevés dolgok egyike az életemben, ami nem vicc. A titkos szuperhős nevem Mr. O, a blogjaimban nosferato néven publikálok, a barátaim pedig Oszinak szólítanak. A nevem Horváth Oszkár. Néha felhúzom magam.

onkenyes-201504.jpg

oszkarsag-2015-in.jpg

Friss topikok

Feliratkozás

Egyéb címkék



süti beállítások módosítása