Házi feladat vagyok

2011.10.07. 02:06 | Horváth Oszkár | 3 hozzászólás »

A sütemény vagyok, amibe beleharaptak. A tányér szélére száradt maradék főzelék vagyok, amit a véletlen hagyott meg. A címer vagyok a pohár oldalán, ami úgy szép, ha kifelé fordítod, de egyben úgy is van a legtávolabb, és pont csak te nem látod. A faszom suzuki ülés vagyok, amire trikót húz a szolgalelkű búbánatos paraszt, hogy a második tulaj jobban örüljön, mint ő maga. A ház vagyok, amiből a könnyelműen kitárt ajtón veled szökik a meleg, amíg fát keresel. Az utolsó benzinkút vagyok, amivel elérnél a célig. De nincs mosó. A képeslapos vagyok a nyaraláson, akitől nem veszel, mert úgyis lesz még. És a posta is én vagyok, ahonnan nem adtad fel. Még a bőrönd is én vagyok, aki hazaviszi veled.

A kirakatból bevett cipő vagyok, és a másik kirakatban felejtett cipő a párom. A másik süti, amibe beleharaptak. Az kell. A feleslegesen munkahelyre cipelt, majd ottfelejtett esernyő utáni másnapi kibaszott ordenáré nagy zápor vagyok, és az is én vagyok, aki megázik.

Aki kilép a buszmegálló egyik oldalán, hogy te a másikon beférj, és a melletted állónak megköszönhesd. A farsangkor évszázad lúzerének öltöző évezred lúzere, az Audrey Hepburnnek udvarolni nem merő liftesfiú öccse vagyok. Amit a néma mondani akar, az a félmondat vagyok.

A kényelmes ruhád, amit otthon veszel fel, hogy ne kelljen másnak tudnia, hogy imádod. A párna hideg fele vagyok, amit pont akkor találsz meg, mikor már kattan a vekker. A háromízű jégkrém dobozából először és utoljára elfogyó íz is én vagyok. A törött ropi a pohár alján, ami előtt vársz még egy kicsit, csak hogy tovább tartson, vagy ha nem is tart tovább, legalább később legyen vége. Nem az a házi feladat vagyok, amivel kezded, hanem amit a végére hagysz, mert úgyis jól megy. Sőt, ráérsz reggel is 5 perc alatt. Vagy majd óra előtti szünetben.

De aztán inkább lemásolod valaki másról. Csendben örülök neki, ha rólam. Hiszen még ezt is szívesen írom le helyetted, pedig te gondolod.

Címkék: lélek írás

2011.10.07. 02:06 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://oszkarsag.blog.hu/api/trackback/id/tr53284179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dig, Lazarus! 2011.10.14. 15:51:40

Méltatlanul hanyagolt poszt!!! Mintha hiányozna valahonnan ...

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2011.10.14. 17:30:37

hát... egyetértek, de kivételesen nem baj, hogy ez nem ment át a trollautomatán, litli perszonál.

Oszkárság

Nem művésznév, nem rajzfilmnév. Azon kevés dolgok egyike az életemben, ami nem vicc. A titkos szuperhős nevem Mr. O, a blogjaimban nosferato néven publikálok, a barátaim pedig Oszinak szólítanak. A nevem Horváth Oszkár. Néha felhúzom magam.

onkenyes-201504.jpg

oszkarsag-2015-in.jpg

Friss topikok

Feliratkozás

Egyéb címkék



süti beállítások módosítása