Rendelhető a Szlengblog könyv

2009.11.25. 16:00 | Horváth Oszkár | 2 hozzászólás »

Azt ugye eljuhéjkodtam itt a blogon korábban, hogy Nyelvész Józsi a Szlengbloggal megkaparintotta a GoldenBlog kult kategóriájának első helyét. Nem ennek egyenes folyománya, de jó hír bloggerről bloggernek, hogy mostantól könyv formában is élvezhetitek a szócikkeket. Előrendelhető, és ha minden igaz, november 26-tól postai kiszállítással hozzá lehet jutni. Aki jobban bízik a meteorológiában, mint a postában, az pedig a (le)Szív utcában átveheti személyesen, pontos info itt. A személyes átvétellel az 1040 Ft postaköltséget lehet megspórolni, a könyv maga most 3000 Ft helyett 2400 Ft-ba kerül. Osszatok, szorozzatok!

Szlengblog könyv MEGRENDELÉS
Szlengblog könyv MEGRENDELÉS

Én kifejezetten utazom az ilyen blogkönyvekben, a Napirajz I-II is megvan, mert megkaptam ajándékba. És nagyon örültem neki. Ergo blogkönyvet ajándékba is JÓ venni, ha nem tudjátok biztosan, hogy örülni fog-e neki az illető, akkor vegyétek meg Józsi könyvét nekem. Ezeket tudom ajánlani.

És amit a könyv tud ajánlani:

  • Elősző attól a Balázs Gézától, aki nyelvész kandidátusi fokozata mellett a Duna TV Hej, hej helyes beszéd / helyesírás c. műsorokat produkálta számomra igen szórakoztatóan
  • Összes eddigi szócikk és életrajz
  • Három új életrajz a Szlengblog karaktereihez

Amiért még érdemes megvenni, az az, hogy a borító fekete-fehér, ezért 3-5 éves gyerekeknek nagyon jó színező, feltéve, hogy még nem tudnak olvasni, mert onnantól kezdve egy olyan 10-12 évig ki ne nyissák! Annak leteltével viszont kötelező. Bővebben a könyvről »

Címkék: blogajánló

2009.11.25. 16:00 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://oszkarsag.blog.hu/api/trackback/id/tr71549509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fricsek · http://fridabogi.blog.hu 2009.12.15. 12:16:46

Én veszek neked egyet, ha te is nekem:)De csak ha kiszinezhetem a te borítódat is.
Hihetetlen, hogy egy könyvajánlót is le tudsz írni szorakoztatóan:)
Amúgy mostanába nem húzod fel magad? Nincs poszt...

Oszkárság · http://oszkarsag.blog.hu 2009.12.15. 12:54:13

@Fricsek: igazából én Józsitól kapok egyet a könyvből, úgyhogy annyira nem gyúrok a kölcsönös ajándékozásra, de a kifestést azt engedem. Ha jól viselkedsz, hébózhatsz is. Gipsz, öntőforma van.

Oszkárságon vázlatposztok vannak, most jóember ciklusomat élem ki pozi.blog.hu címen, ami kb. pont ennek az ellentetje (ellentéte...). Igyekszem a jó dolgokat kifejteni, nem az idegesítőeket. Mostanában hamar lenyugszom, és ha pl. azon felidegesítem magam, hogy minden gyalogos azt gondolja, hogy úgyis csak ő az egyetlen, aki a Lövőház utcában átmegy a túloldalra ahol épp gondolja (diagonálban persze), mire leállok az autóval, elfelejtem. Vagy megbocsátok neki... ha jó a zene.

Oszkárság

Nem művésznév, nem rajzfilmnév. Azon kevés dolgok egyike az életemben, ami nem vicc. A titkos szuperhős nevem Mr. O, a blogjaimban nosferato néven publikálok, a barátaim pedig Oszinak szólítanak. A nevem Horváth Oszkár. Néha felhúzom magam.

onkenyes-201504.jpg

oszkarsag-2015-in.jpg

Friss topikok

Feliratkozás

Egyéb címkék



süti beállítások módosítása